
▼جتنما▲
راهنمای کیبرد
-
انواع کیبرد:
جت نما از دو نوع کیبرد معمول پشتیبانی میکند!
- PS2
- USB (Ofentimes)
پیشنهاد ما استفاده از کیبرد PS2 است!
-
کالیبره کیبرد:
اگر برای اولین بار کیبرد را به جت نما متصل کنید، جت نما از شما میخواهد تا کیبرد را کالیبره کنید!
- کیبرد را به جت نما متصل کنید و چند کلید را به دلخواه کلیک کنید!
- جت نما پیام میدهد که «آیا قصد اتصال کیبرد را به جت نما دارید؟» باید با زدن کلید K4 از کلیدهای پشت جت نما، آن را تائید کنید!
- پس از آن جت نما از شما میخواهد تا چند کلید را به دلخواه کلیک کنید! مطابق آن عمل کنید تا کالیبره انجام شود!
- در پایان جت نما پیام «ذخیره شد!» را نمایش میدهد و ریست میشود! با بالا آمدن مجدد جت نما، کیبرد آماده کار است و برای دفعات بعدی نیازی به کالیبره کیبرد نیست!
از آنجا که سرعت کلاک در هر کیبرد قدری با بقیه تفاوت دارد! لازم است تا در صورت تغییر کیبرد، عملیات کالیبره مجددا با کیبرد جدید تکرار شود!
با تعویض کیبرد، جت نما به صورت اتوماتیک درخواست کالیبره مجدد نخواهد داد! و باید این کار به صورت دستی آغاز شود!
برای این منظور لازم است تا کلیدهای K2 و K3 از کلیدهای پشت دستگاه، در ابتدای روشن شدن جت نما، زده شود!
عملیات کالیبره مشابه مراحل فوق آغاز میگردد!
-
کنترل جت نما از طریق کیبرد:
بهترین و کاماترین روش کنترل جت نما، استفاده از کیبرد است!
همچنین جت نما در هنگام استفاده از کیبرد، پیامهای راهنمای مربوط با عملیات جاری را نمایش میدهد!
برای دستیابی به اولین راهنما، کافی است تا کلید F1 از کیبرد را کلیک کنید!
- F1 = راهنمای کلی جت نما
- F2 = نمایش اطلاعات کلی جت نما
- F3 = مدیریت پیامهای حافظه
- F4 = تبدیل جت نمای مذکور به جت نمای سرور
- F5 = نوشتن و ذخیره پیام جدید
- F6 = مدیریت لیست گروهها
- F7 = مدیریت لیست نمایش
- F8 = رزرو
- F9 = تنظیمات جت نما
- F10 = ذخیره آخرین تغییرات در هر مرحله
- F11 = عملیات رمز عبور
- F12 = مدیریت کل حافظه
با زدن هر یک از کلیدهای فوق، راهنمای مناسب همان عملیات نمایش می یابد!
زدن کلید ESC در هر مرحله موجب توقف عملیات جاری میشود! و به مرحله قبل باز میگردد و یا به کلی کنسل میشود!
زدن همزمان کلیدهای Alt+Ctrl+Delete از کیبرد، جت نما را ریست میکند!